Vicevært og ejendomsservice

Gewitz Ejendomsservice er Ejerforeningens aftalepartner på vicevært- og ejendomsservicefunktionen.

Telefonisk kontakt:
Telefon 53 65 09 74 mandag til fredag i tidsrummet 08:00 – 09:00

Mail kontakt:
Mail hele ugen rundt, hele døgnet

Daglig vicevært:

Chris Flynn
Chris Flynn



For vigtige henvendelser (eks. vandskade, automatisk åbning gadedør fungerer ikke, elevator kører ikke) udenfor kontortid (incl. weekend, evening/night) er der etableret vagtordning - på samme telefonnummer, hvor nødvendig afhjælpning vil blive koordineret/varetaget bedst-/hurtigst muligt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ved driftsproblemer på ejerforeningens fællesområder eller ved forsyningsproblemer fra leverandører tilkaldes assistance fra Gewitz Ejendomsservice på ovennævnte telefon.

Gewitz Ejendomsservice vurderer de enkelte henvendelser og tilkalder i nødvendigt omfang reparatører eller kontakter det forsyningsselskab, som der er indgået aftale med. Afhjælpning vil ske hurtigst muligt.

Fakturaer, som har udgangspunkt i henvendelser fra ejere/beboere direkte til reparatører eller forsyningsselskaber vil ikke blive betalt af ejerforeningen.

Driftsproblemer vedrørende installationer i lejligheden (inkl. teknikrum) - toilet, bad, Quooker, emhætte, kogeplade, ovn, køleskab, opvaskemaskine, rumfølere, radiatortermostater, etc er den pågældende ejers eget ansvar og afhjælpning skal foretages og betales af ejer direkte til leverandør.

Tilkald ved stop af elevatorstol (fastsidning) kan ske ved tryk på alarmknappen i elevatorstolen (alarmknap skal holdes inde i 6 sekunder).